Beneficjent: Gmina – Miasto Płock
Okres realizacji projektu: od 01.03.2022 r. do 04.12.2022 r.
Wartość dofinansowania: 157 500,00 zł
Zadanie „Podnoszenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli szkół z terenu Miasta Płocka w ramach pilotażowego Programu edukacyjnego „Mazowsze dla Oświaty” współfinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach pilotażowego Programu edukacyjnego „Mazowsze dla Oświaty”.
Krótki opis projektu:
Celem projektu jest podniesienie kompetencji zarządczych dyrektorów płockich szkół z wykorzystaniem elementów zarządzania hybrydowego, a także podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie nauczania zdalnego i komunikacji zdalnej na potrzeby zajęć zgodnych z podstawą programową, w szczególności wykorzystujących metodę eksperymentu oraz innowacyjne metody pracy projektowej. W ramach projektu zostaną sfinansowane studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim dla:
- dyrektorów 5 szkół – na kierunku „Skuteczne zarządzanie współczesną jednostką oświatową”, przy czym w studiach podyplomowych mogą uczestniczyć również zastępcy dyrektorów
- 5 nauczycieli z ww. szkół – na kierunku „Szkoła wobec nowych wyzwań – perspektywa nauczyciela”
W dniu 25.03.2022r. została podpisana umowa o dofinansowanie projektu pomiędzy Gminą – Miasto Płock a Województwem Mazowieckim.
Udział w projekcie zadeklarowały następujące szkoły:
- Zespół Szkół nr 5 – Szkoła Podstawowa nr 8 im. Aleksandra Macieszy, ul. Kutrzeby 2a 09-410 Płock
- Szkoła Podstawowa nr 16 im. Mikołaja Kopernika w Płocku, 09-400 Płock, ul. Piasta Kołodzieja 7
- Zespół Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku, ul. Ignacego Mościckiego 4, 09-400 Płock
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku, ul. Kossobudzkiego 7, 09-400 Płock
- III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku, ul. Ignacego Łukasiewicza 11, 09-400 Płock
Tytuł projektu: Podnoszenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli szkół z terenu Miasta Płocka w ramach pilotażowego Programu edukacyjnego „Mazowsze dla Oświaty”
Beneficjent: Gmina – Miasto Płock
Okres realizacji projektu: od 01.03.2022 r. do 04.12.2022 r.
Wartość dofinansowania: 157 500,00 zł
Zadanie „Podnoszenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli szkół z terenu Miasta Płocka w ramach pilotażowego Programu edukacyjnego „Mazowsze dla Oświaty” współfinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach pilotażowego Programu edukacyjnego „Mazowsze dla Oświaty”.
Krótki opis projektu:
Celem projektu jest podniesienie kompetencji zarządczych dyrektorów płockich szkół z wykorzystaniem elementów zarządzania hybrydowego, a także podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie nauczania zdalnego i komunikacji zdalnej na potrzeby zajęć zgodnych z podstawą programową, w szczególności wykorzystujących metodę eksperymentu oraz innowacyjne metody pracy projektowej. W ramach projektu zostaną sfinansowane studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim dla:
- dyrektorów 5 szkół – na kierunku „Skuteczne zarządzanie współczesną jednostką oświatową”, przy czym w studiach podyplomowych mogą uczestniczyć również zastępcy dyrektorów
- 5 nauczycieli z ww. szkół – na kierunku „Szkoła wobec nowych wyzwań – perspektywa nauczyciela”
W dniu 25.03.2022r. została podpisana umowa o dofinansowanie projektu pomiędzy Gminą – Miasto Płock a Województwem Mazowieckim.
Udział w projekcie zadeklarowały następujące szkoły:
- Zespół Szkół nr 5 – Szkoła Podstawowa nr 8 im. Aleksandra Macieszy, ul. Kutrzeby 2a 09-410 Płock
- Szkoła Podstawowa nr 16 im. Mikołaja Kopernika w Płocku, 09-400 Płock, ul. Piasta Kołodzieja 7
- Zespół Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku, ul. Ignacego Mościckiego 4, 09-400 Płock
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku, ul. Kossobudzkiego 7, 09-400 Płock
- III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku, ul. Ignacego Łukasiewicza 11, 09-400 Płock