Szkoła Podstawowa nr 3
im. Kornela Makuszyńskiego
w Płocku
09-400 Płock ul. Kossobudzkiego 7 tel/fax.(24)366-97-17 e-mail: sekretariat@sp3plock.pl e-mail: dyrektor@sp3plock.pl
strona główna strona startowa dodaj do ulubionych
ABSOLWENCI SYSTEM OCENIANIA STATUT STYPENDIA KONTAKT
Menu
Aktualności
Historia
Grono Pedagogiczne
O nas
Plan lekcji
Samorząd Uczniowski
Osiągnięcia
Zajęcia pozalekcyjne
MLP
Liga Przedmiotowa
Wyniki
Testy
Biblioteka
Podręczniki
Lektury
Linki
Serwis sportowy



[Rozmiar: 947738 bajtów]

Plan Pracy Rady Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2012/2013

WRZESIEŃ

  1. Przygotowanie kampanii wyborczej, powołanie Komisji Wyborczej, przeprowadzenie wyborów do Rady SU.
  2. Przygotowanie planu pracy Rady SU.
  3. Dyskoteka Jesienna (konkursy, nagrody).
  4. Dziewczynka z zapałkami.
  5. Pomoc dzieciom niewidomym w Laskach (telefony używane / uszkodzone)

PAŹDZIERNIK

  1. Kontynuacja akcji „Puszka dla Puszka” (zbiórka suchej i mokrej karmy, kocy dla zwierząt z płockiego schroniska).
  2. Kontynuacja zbierania plastikowych nakrętek na cele charytatywne (akcja „Nakręć się”).
  3. Kontynuacja akcji „Makulatura na misje.”
  4. Halloween (gry, zabawy) dla klas 1-3, 4-6.

LISTOPAD

  1. Narodowe Święto Niepodległości – udział w uroczystościach miejskich.
  2. Dzień Wszystkich Świętych i Zaduszki – wycieczki dydaktyczne na płockie cmentarze (wychowawcy).
  3. Przeprowadzenie III edycji konkursu „Super Klasa.”
  4. Kiermasz jesienny.

GRUDZIEŃ

  1. Kiermasz bożonarodzeniowy.
  2. Kartki świąteczne dla nauczycieli.
  3. Podjęcie współpracy z kołem europejskim (p. Urszula Brzyska) – konkurs choinek wg tradycji bożonarodzeniowych różnych państw.
  4. Udział w ogólnopolskiej akcji „Góra Grosza.”
  5. Mikołajki (poczęstunek cukierkami, kącik „Photo with Santa Claus,” konkurs literacko-poetycki „List do św. Mikołaja”).

STYCZEŃ

  1. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy-udział w akcji.
  2. Dyskoteka zimowa.
  3. Święto Szkoły – pomoc w organizacji.
  4. Przygotowanie kiermaszu walentynkowego.

LUTY

1.      Kiermasz walentynkowy.

2.      Poczta walentynkowa.

3.      Marzycielska Poczta.

4.      Konkurs fotograficzny pod hasłem „Zakochani są wśród nas” (zdjęcia ślubne, zdjęcia rodzinne, zdjęcia z pupilami)

MARZEC

1.      Dyskoteka wiosenna.

2.      21 marca – festyn szkolny.

3.      Konkurs poetycko-literacki „Nie! Otyłości.”

4.      Ogłoszenie konkursu plastyczno-technicznego „Pisanki, jajka kolorowe” (duże pisanki wykonane na balonach, z gazet i kleju do tapet).

KWIECIEŃ

1.      Konkurs fotograficzny pod hasłem „Wielkanocne zwyczaje.”

2.      Dzień Ziemi – pomoc w przygotowaniach apelu.

3.      Kiermasz wielkanocny.

4.      Wielkanocne poszukiwanie lukrowanych jajeczek.

MAJ

1.      Udział w uroczystościach miejskich  - obchody rocznicy Konstytucji  3-go Maja.

  1. Kiermasz wiosenny.
  2. Cała Polska Czyta Dzieciom – zaproszenie aktora / poety / pisarza do głośnego czytania uczniom naszej szkoły.

CZERWIEC

1.    Dyskoteka letnia.

2.    Przeprowadzenie wyborów na opiekuna SU.

Akcje stałe:

- Dziewczynka z zapałkami  /raz w miesiącu/

- Makulatura na misje

-Puszka dla Puszka

-Pomóż niewidomym dzieciom w Laskach (telefony)

-Nakręć się (zbiórka plastikowych nakrętek)

Propozycje SU w bieżącym roku szkolnym:

-kontynuacja „Piątków bez pracy domowej”

-kontynuacja „Poniedziałków bez kartkówek i odpowiedzi ustnych”

-umieszczenie „3 na 6” na stronie internetowej szkoły

 

 

Drukuj stronę

© 2008 Robikom. Wszelkie prawa zastrzeżone.